wwwatch

Brillen online uitproberen. Brilonline, Specsavers, Brillen24, Hans Anders. Zij gebruiken net als vele andere opticiens deze mogelijkheid. Upload een foto van je gezicht en pas daar de nieuwste monturen op. Alle brillen die je past kan je delen via Facebook, Hyves, Google+, Pinterest of Twitter. Zo kunnen je vrienden helpen om een leuke bril uit te zoeken. Heb je een leuke bril gevonden? Dan kan je hem gelijk bestellen met de gegevens die je wel bij de opticien moet halen. Maar je kan hem ook reserveren en bij de opticien passen. Is de bril in real life toch niet zo mooi, geen probleem! Alles is geheel vrijblijvend. 

Ik ben fan!

Nooit meer uren rondhangen bij de opticien en elke bril passen die daar ligt. Zelfs de kinder- en mannenbrillen komen aan de beurt. Maar ondertussen loop ik al een jaar met een kapotte bril. Na drie middagen bij de opticien te spenderen, weet ik wel betere dingen die ik in mijn tijd kan doen. Nu kan ik af en toe even op verschillende websites kijken of er iets leuks tussen zit. IDEAAL!

brillen

Bron:
Hans Anders
Brilonline
Specsavers

